Stævneproportioner:
Der svømmes i fem grupper for hvert køn.
Der er medaljer i alle løb i alle grupper.
Vi har prioriteret i løbsrækkefølge og discipliner, fordi vi ikke vil have stævneafsnit på 7-8 timer.
Grupper:
A Drenge 2010-2011 Piger 2010-2011
B Drenge 2012 Piger 2012
C Drenge 2013 Piger 2013
D Drenge 2014 Piger 2014
E Drenge 2015 og yngre Piger 2015 og yngre
Præmier:
Der uddeles små heatvinderbånd i alle heats. Der uddeles medaljer i alle grupper i alle løb (hhv.direkte finaler og finaler). Der uddeles en STOR vandrepokal til bedste klub.
Afvikling (Se løbsprogram og tidspunkter på næste side):
Hele konceptet for stævnet er, at vi skal have en fornuftig afvikling, så der også er tid til det
sociale på skolen og man ikke er helt bombet dagen efter, fordi man har været i hallen i 16
timer lørdag.
Derfor er stævneafsnittene til HYG begrænset tidsmæssigt jf. næste side.
Der er med vilje lagt en pause ind lørdag på nogle timer for at lære svømmerne at koble af og hvile inden finaler (og som nævnt for at vi ikke skal sidde i svømmehallen i otte timer i træk).
Vi forbeholder os retten til heatbegrænsning i fald der er for mange deltagere. Kan vi se, at
søndagens afsnit bliver for langt flytter vi holdkappen til lørdag aften.
Bespisning og overnatning:
Foregår på skolen under samme tag som svømmehallen. Bygningen er desuden placeret på en stille villavej, så der er meget langsom og meget lidt trafik, hvis nogen skulle gå udenfor.
Officials:
Herlev er selvsagt vært for officials – også hvis de ønsker at overnatte på skolen i klasselokalet med deres klub og derfor vil spise med på alle måltider. Angiv det venligst ved tilmeldingen.
Vi forventer, at klubberne stiller med 1 official (modul 2) pr. 10 svømmere (Dvs. 2 officials ved 11-20 svømmere, 3 ved 21-30 svømmere, etc.), men man er naturligvis velkommen til at stille med flere 😊. Da svømmerne er unge, plejer det ikke at være en stor udfordring for klubberne at finde officials, men skulle det vise sig at være en udfordring, så skriv til mbm@herlevswim.dk også snakker vi om en løsning.
Vi ser jer som kunder og bestræber os på at behandle jer derefter.
Løbsliste